Eindelijk vertrekken!

13 februari 2019 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

5.15uur gaat de wekker... Fleur is vanacht al naast me gekropen. Om 2.00uur was ze wakker en dacht ze dat het al tijd was om te gaan. Gelukkig konden we nog even blijven liggen.

Om half zeven worden we opgehaald door de taxi dus het wordt best even aanpoten om iedereen op tijd gedouched en aangekleed te krijgen en liefst nog een licht ontbijt weg te werken. Maar het lukt!

Ondanks dat het nog geen voorjaarsvakantie is, is het toch best druk op Schiphol. De bagage drop off verloopt soepel en bij de douane werden we blij verrast met het feit dat alles (vloeistoffen, telefoons etc) gewoon in de handbagage mochten blijven. Dat scheelt een hoop gedoe!

48040C72-EEFD-422F-AAAE-718BA6340F803AB68CBD-F766-458C-B3E3-4A4FDFB9E3F9

Inmiddels zitten we lekker op onze stoel in het vliegtuig en wachten we op het vertrek. Helaas zijn de toiletten defect en moeten we wachten tot het probleem verholpen is.  Toch best handig op een vlucht van ruim 10 uur ;)